Мектеп-бұл балаларды қоғамда білім мен дағдыларды алуға жіберетін бүкіл әлем. Оқу процесінде студенттер арасында ғана емес, мұғалімдермен де оң қарым-қатынас маңызды рөл атқарады. Өкінішке орай, мектептегі тұлғааралық қатынастарды құру процесінде қақтығыстар да орын алады. Ересектердің міндеті - балаларды жанжалдарды шешуге үйрету, оларды жаңа, күрделі проблемаларға алып келмеуі үшін оларды ең басында жоюға тырысу. Жанжалдың себептерін түсіну және қандай да бір шара қолдану үшін екі тарапты да тыңдау қажет. Әрқашан есте сақтау керек: әр тараптың өз көзқарасы бар. олардың көмегімен баласымен сөйлесу керек, ең бастысы – оған негативін сыртқа шығаруға мүмкіндік беру керек, оған қолдау көрсету, аяушылық білдіру, бірақ бұл ретте, педагогты айыптауға асықпау керек. Сонымен қатар, сіз тек тыңдаушы болуыңыз керек емес: баламен бірлескен іс-қимыл жоспарын жасаңыз, қиын жағдайдан шығудың жолын табуға тырысыңыз.
Мұғаліммен сөйлесуге психологиялық тұрғыдан дайындалыңыз: мүмкін мұғалім бірден өзін қорғайды немесе, керісінше, шабуыл жасайды. Оны кінәлауға емес, жағдайдан шығуға тырысқаныңызға сендіруге тырысыңыз. Нәзік тепе – теңдікті сақтау керек-балаңыздың кінәсін асыра айтпаңыз және мұғалімнің алдында ренжімеңіз. Жағдайды шешудің сәттілігі-диалогты сындарлы жүргізу, сөйлеу қабілеті мен тыңдау қабілеті арасындағы тепе-теңдікті сақтау, сұхбаттасушының көзқарасын түсіну және ынтымақтастық атмосферасын құру.
Объективті болыңыз: егер сіздің тарапыңыз кінәлі болса, Сіз және сіздің балаңыз кешірім сұрауыңыз керек. Бұл сізді
қорламайды, бірақ жағдайды тезірек шешуге көмектеседі. Баламен жағдайды тыныш талқылаңыз, оған қысым жасамаңыз. Егер бала кешірім сұрауға дайын болмаса, мұғалімге ескертіңіз немесе оны өзіңіз жасаңыз. Мұғалімнен әлі ештеңе талап етпеуін сұраңыз. Уақыт өтеді, және барлығына қолайлы жағдайды шешу жолы табылады.
Егер мұғалім кінәлі болса, бірақ ол кешірім сұрамаса, не істеу керек?
Бастау үшін оған қысым жасамауға тырысыңыз, оны түсінуге тырысыңыз, кінәні мойындауға тырыспаңыз. Кейде мұғалімдер қателікке құқығы жоқ деген өмірлік стереотипке кепілдік береді, сондықтан кез-келген басқа кәсіп өкілдеріне қарағанда кінәні мойындау қиынырақ. Сондай-ақ, сіз балаға бәрін түсіндіруіңіз керек: мұғалімнің беделіне нұқсан келтіруден қорықпаңыз. Бала тәрбиешілердің де кейде қателесетін адамдар екенін түсінеді. Мұғалімдермен жақсы қарым-қатынасты сақтауға тырысыңыз, ешқандай жағдайда оларды сыйлықтар арқылы «пара бермеңіз», ешқашан баламен олар туралы жаман сөйлемеңіз. Сыныптың, мектептің «өмірі» туралы хабардар болуға тырысыңыз. Баланы үйірмеге жазыңыз, оған хобби туралы шешім қабылдауға көмектесіңіз. Оның спорттағы, техникадағы, музыкадағы, бидегі және т.б. жетістіктері бір жағынан оған мектепті жақсы жағынан көрсетуге көмектеседі, ал екінші жағынан, егер олар орын алса, мектептегі қақтығыстарды аз сезінуге көмектеседі.
Жоғарыда айтылғандардың бәрі, айталық, қарапайым қақтығыстарға қатысты. Ешбір жағдайда сіздің балаңызға мұғалімнің ашық қорлауына жол берілмейді. Егер мұғалім жанжалды шешуге ешқандай әрекет жасамаса, мектеп әкімшілігіне хабарласыңыз. Егер сіз онда қолдау таппасаңыз, жоғары органдарға барыңыз.
Кез келген жағдайда, біздің сайтқа көмек және қолдау үшін хабарласыңыз. Біз сізді мұқият тыңдаймыз және жағдайдан шығуға көмектесеміз.